چرا پیامک تبلیغاتی موثرترن است |
تاريخ ثبت : ۱۸ دي ۱۳۹۰ ساعت ۱۵ و ۵۶ دقیقه
تن :
از گذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات ، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روش های از قبیل پخش آگهی ، پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تری از قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد. اکنون پیامک جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیر همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند. سامانه پیامک inja20.ir به شما این امکان را می دهد که با سادگی این ارتباط موثر را با مشتریان خود برقرار نمایید.
شرکت های خدماتی کوچک می توانند :
با یک پیامک مشتریان خود را از آماده بودن سفارش مطلع نمایند و یا از فروش های ویژه شرکت با خبر سازند .
هتل ها می توانند :
کیفیت خدمات خود را با ارسال یک پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل، ارتقاء دهند، آنها همچنین می توانند در صورتیکه که مسافر وسیله را در هتل جا گذاشته باشد، آن را با پیامک مطلع نمایند , یا نظر سنجی و مسابقه ایجاد نمایند و انتقادات و پیشنهادات مهمانان خود را دریافت کنند.
آژانس های مسافرتی :
با استفاده از پیامک می توانند مشتریان خود را از پیشنهاد های ویژه و جدید مطلع نمایند، حتی این پیامک ها می تواند طبق علاقمندی مشتریان ارسال گردد.
با پرسش یک سوال (شما سفر به کدام کشور را دوست دارید؟ 1- ترکیه2-تایلند ...)و دریافت پاسخ آن علاقمندی های مشتریان خود را یافته و در فرصت مناسب تورها و خدمات مرتبط را به آنها ارائه نمایند و یا ساعت پرواز مسافر را به مقصد یاداوری نمایند و پس از رسیدن مسافر به مقصد خوش آمد گویی و اقامت خاطره انگیز راه به مشافر خود ارسال کنند.
رستوران های واقع در مراکز خرید :
می توانند مشتریان منتظر خود را به جای انتظار در رستوران، با ادامه خرید در مرکز خرید خوشحال نمایند. یک پیامک آنها را از اینکه سفارش آنها آماده تحویل گردیده است مطلع خواهد نمود.
کتاب فروشی ها می توانند :
با جمع آوری یک پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها،با استفاده از یک پیامک آنها را از آخرین کتاب های چاپ شده در حوزه علاقمندی ایشان مطلع نمایند.
بوتیک ها می توانند :
با جمع آوری تاریخ تولد مشتریان خود، با ارسال یک پیامک تبریک و پیشنهاد یک تخفیف در روز تولد آنها، علاوه بر افزایش فروش خود مشتریان خود را نیز خوشحال نمایند.
مشتریان خود را از حراجی و حتی رسیدن اجناس جدید مطلع سازند.
پزشکان می توانند :
با استفاده از یک پیامک بیماران خود را از وقت ویزیت یا برنامه پزشکی مطلع نمایند.
مدیران می توانند :
قبل از جلسات خود یک پیامک کوتاه شامل اطلاعاتی از قبیل موضوع، زمان و آدرس محل برگزاری جلسه را به مدعوین جلسه ارسال نمایند و یا آنها را از کنسل شده جلسه آگاه نمایند.
مدارس و آموزشگاه ها و مراکز آموزشی می توانند :
دانش جویان و دانش آموزان را با ارسال پیامک از روز امتحان و همچنین روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدید آگاه سازند.
با یک پیامک اولیاء محصلان را از یک وضعیت اضطراری، یک جلسه و ... آگاه نمایند و همچنین بجای هزینه استفاده از کاغذ و هزینه چاپ جهت اعلام نتایج امتحانات،نتیجه یا کارنامه مخاطبین خود را بصورت پیامک ارسال نمایند.
واحد بازاریابی inja20